FREE LANCE MUA (EMMA D'IMAN)

FREE LANCE MUA (EMMA D'IMAN)

MAKE UP PRODUK

MAKE UP PRODUK

shining likes my eyes

shining likes my eyes
INGIN MENGGUNAKAN KHIDMAT MAKE UP DI
D'IMAN BRIDAL COUTURE??
HUBUNGI NOMBOR DI BAWAH
017-2994707 / 017-6015645
DINNER
FUNCTION
WEEDING
NIKAH
PERTUNANGAN
PHOTO SHOOT
emarinasukaime@yahoo.com / makeoverurself@yahoo.com

PENGEDAR SAH PRODUK ALPHA LIPID SDII DAN ALPHA LIPID LIFE LINE

PENGEDAR SAH PRODUK ALPHA LIPID SDII DAN ALPHA LIPID LIFE LINE

Saturday, September 29, 2012

ALPHA LIPID SDII BAGI BAKAL PENGANTIN YG INGIN KELIHATAN MENAWAN DI HARI BERSEJARAH (KONSULTASI PERFCUMA DIBERIKAN)







 
ALPHA LIPID LIFE LINE membuatkan kulit wajah nampak cerah dan glowink..
 
 
 
Saya berusia 26 tahun..semasa melahirkan anak pertama, berat saya naik mendadak iaitu daripada 51kg ke 54 kg....selepas anak pertama sy berusi 1 tahun 5bulan, saya disahkan mengandung anak ke-2. berat saya ketika mengandungkan anak ke-2 lebih berat berbanding anak pertama, dan membimbangkan saya kerana sebagai Setiausaha dan Freelance MUA, sy hendaklah berketerampilan menarik.. setelah melahirkan anak ke2, sy mengambil ALPHA LIPID SDII di atas inisiatif sendri dan memandangkan ketika itu saya masih menyusukan anak ke2...Saya mengambil set lengkap 4 tin selama sebulan, 2 minggu pertama, proses penurunan berat berlaku dan berat sy telah turun sebnayak 4-5kg hny dlm 2 minggu..selepas itu, tin yang ke-3, proses pembakaran lemak pula berlaku..iaitu ukur lilit telah berkurang.. sy sangat seronok dengan perubahan ini..dahulu baju saya bersaiz M , sekarang size S atau XS.. setelah mendapat berat bdn ideal..sy berhenti mengambil AL SDII tetapi tetap setiap dengan Alpha Lipid Life Line untuk kesihatan kami sekeluarga...
 
 
 
Berminat??
 
boleh pm segera untuk info lanjut mengenai Alpha Lipid SDII dan Alpha Lipid Life line...
saya merupakan pengedar di Lembah Klang..
 
Non member price : rm180
Member price : rm150
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment